Search
Close this search box.

bangun dari duduk bersila tanpa terseksa

Jika anda rasa sukar untuk buat kerja harian mudah  setiap hari seperti memakai seluar dan kain, bangun dari tandas, naik dan turun tangga, masuk dan keluar dari kereta, maklumat ini penting untuk anda.

Purchase this Product and Earn 12,000 Reward Points (RM120.00)

ActivKnee Pro

(7 customer reviews)

Earn 12,000 Reward Points
RM120.00

YES! Saya ready nak rasa kelegaan jangka masa panjang.

ActivKnee Pro adalah solusi efektif dan selamat untuk sakit lutut khususnya osteoarthritis.

1 Botol – RM120

2 Botol – RM240
+ FREE 1 botol
+ FREE Postage
(Dapat 3 botol semuanya)

Availability: 149 in stock

Category:

Additional information

Weight 0.1 kg

7 reviews for ActivKnee Pro

  1. Ismawi Abdul Rahman (verified owner)

    almdulillh.. ibu sy consium mase mula2 ambk 3 botol duluu.. kurng skt lutut die

  2. Faidzah Abdul Rashid

    Sejak kak ambik supplement tu …kak berjalan dekat2 tak pakai tongkat dah. .. Ramadan ni pi surau tak pakai tongkat …sakit pun tinggal sikit2 je. tu yang nak order lagi, takut abis. takut sakit balik nanti. banyak2 makan ubat utk sakit lutut… akhirnya kak dipertemukan dengan activknee pro…

  3. Pn Aisyah –

    Sy masih ambil sebotol hampir habis. mslh lutut sakit ada kurang sikit. tak mcm sebelum ni, bila berjalan lebih sikit lutut rasa berat dan sukar dibengkokkan terutama bila bangun dari cangkung dan bila bangun dr sujud utk rakaat seterusnya.

    Skrg ni alhamdulillah terasa ringan.

    sy akan terus konsisten utk ambil ActivKnee pro ni

  4. AMALIAH OTHMAN (verified owner)

    Alhamdulillah,setkt ni saya serasi dgn active kneepro dan terus setia….x bole miss 😉❤️
    Saya ambil 2biji sehari
    Alhamdulillah da bole solat mcm biasa 🥰
    Da lbh aktif bergerak,turun naik tngga
    Saya pun mmg berdiet utk turunkn berat bdn

  5. Rosemawati binti mohamad yatim (verified owner)

    Dah abis,2 botol,ada lg satu otw
    Rasa mmg byk kurang nya,cuma x boleh aktif sgt lah
    Klu byk berjln,dtg jugak sakitnya tu
    Alhamdulillah
    Dah mcm² acik cuba
    Rasanya ni yg terbaik
    Jd acik istiqamah dgn akp ni

  6. Zuraidah Mustaffa (verified owner)

    Saya dan suami guna, kalau dulu nk naik dan turun kereta atau tangga sakit lutut, sekarang Alhamdulillah.
    Penah dulu solat duduk, sekarang solat mcm biasa.
    Dan boleh pacak tapak kaki masa tahiyat.
    Dulu duduk pun senget ja.
    Masa tu beli supplements glucosamine kat farmasi.

  7. Rohaya Kulop (verified owner)

    Sebenarnya dah dekat 20 org jugak Cikgu promote.
    Cuma, mngkin mereka x sebut nama Cikgu
    Kaki Cikgu dh semakin kuat.
    Tu yg ramai sahabat terkejut. Alhamdulillah sesuai dgn ActivKnee Pro.
    Cikgu dh gi jogging, main badminton.
    Paling bersyukur, dpt solat seperti biasa.
    Semoga, sahabat2 yg lain juga dpt sembuh juga.

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may also like…

sakit lutut

Kalau lutut dan sendi rasa kaku dan ketat…

Setiap kali nak pakai baju pun rasa terhalang…

Baru berjalan sikit dah rasa sakit…

Sebentar lagi saya akan tunjukkan ….

rahsia untuk buat sendi lutut rasa lebih muda

Kalau anda memilih untuk bersabar dan tidak buat apa-apa tindakan, keadaan akan bertambah teruk.

Kita tidak akan semakin muda.

Ia umpama engsel pintu yang berkarat. 

Sekarang engsel pintu mungkin masih boleh bergerak dengan sedikit bunyi. Tapi kalau dibiarkan, ia akan “jam” terus dan gagal bergerak. Tapi kalau kita “spray” minyak atau WD-40, dan kikiskan karat – ia jadi macam baru.

Walaupun anda dah sakit lama, lebih 10 tahun, atau umur dah melebihi 70-an, dengan penjagaan dan pemakanan yang rapi, anda boleh rasa perubahan ketara, dan mengubah cara hidup baru.

Bantulah sendi lutut anda dari semua sudut arah

Saya harap anda dapat faham, sakit lutut boleh datang dari pelbagai punca.

Antaranya:

  • Kehausan tulang rawan (cartilage)
  • Radang
  • Jangkitan
  • Side effect pain-killer
  • Kekeringan pelincir (synovial fluid)
  • Pemakanan tak sihat (gula, makanan proses, dll)

Selagi kebocoron tidak ditutup, perahu akan terus tenggelam.

kuatkan sendi anda dengan pelbagai nutrien, dan lihatlah kesannya sendiri

Sebaik sahaja anda mula kerap memberikan nutrien yang diperlukan oleh sendi untuk membina semula tulang rawan, melawan keradangan dan melincirkannya secara semula jadi, sendi anda akan mula berasa lebih muda dan lebih fleksibel. Bayangkan betapa indahnya hidup bila…

Hilangkan radang yang menjadi punca sakit, panas, lenguh.

Buat semula aktiviti dan hobi kesukaan tanpa rasa kurang selesa

Kekalkan sendi yang sihat, lancar dan fleksibel supaya tidak berulang semula

Perlahankan proses penuaan sendi, dan rasa lebih muda 

Buat semua di atas, tanpa kesan sampingan

Kekurangan beberapa nutrien utama hanya salah satu sebab sakit sendi dan lutut.

Ada satu lagi punca yang menghalang sendi anda berjaya dirawat.

pengkhianatan glucosamine

Sewaktu glucosamine mula diperkenalkan, berita tentang keberkesanannya merebak macam cendawan lepas hujan. Produk glucosamine mula memenuhi ruang farmasi dan kedai ubat.

Orang yang sakit lutut beramai-ramai bergegas masuk ke kedai dan membeli produk ini dan menggunakannya dengan konsisten.

Tetapi malangnya mereka tidak mendapat kelegaan yang diharapkan.

Malah ada yang langsung tak rasa apa-apa perubahan seperti diiklankan.

Agak mengecewakan! Bagaimanakah glucosamine yang mendapat hasil menakjubkan di Eropah dan Amerika Utara, tapi gagal di sini di Asia Tenggara?

Misteri ini terjawab oleh Dr. Natalie Eddington, pengarah Makmal Biofarmaseutik di Sekolah Farmasi. Beliau mengkaji 14 produk yang mengandungi glukosamin dan 11 produk yang mengandungi chondroitin.

Kebanyakan produk glukosamin dan chondroitin TIDAK mengandungi dos yang mencukupi.

Dapatan kajian beliau menunjukkan bahawa kebanyakan produk glukosamin dan chondroitin TIDAK mengandungi dos yang mencukupi untuk melegakan ketidakselesaan sendi.

Kesemua 14 produk yang dikaji tidak sampai pun 25% kandungan bahan seperti dijanjikan pada label.

formulasi orang barat tidak sama dengan gaya hidup orang asia

Satu lagi sebab ia gagal memberi kesan adalah kerana faktor perbezaan antara Eropah dan Amerika dengan Asia Tenggara.

Orang asia mempunyai cara pemakanan, saiz badan, cuaca dan budaya yang berbeza dengan Eropah dan Ameria.

Diet utama orang Asia adalah nasi. Sedangkan diet utama orang barat adalah daging.

Selama berpuluh tahun, orang asia terpaksa menggunakan formula yang sama dengan orang barat – yang kurang mujarab untuk orang kita.

Jutaan pesakit yang baik hati seperti anda membazirkan wang berharga tapi tidak mendapat apa-apa kesan.

misi kami adalah formula yang mujarab dan selamat untuk anda

Kerana kekurangan formula yang jujur dari segi kandungan bahan, dan dos yang bersesuaian untuk orang asia, kami mengeluarkan formulasi sendiri.

Formulasi yang sama ini telah digunakan lebih 7 tahun oleh ramai pelanggan setia di Singapura.

Kini ia sudah 3 tahun bertapak di Malaysia.

Formula yang dapat membantu anda:

 Buat aktiviti dan hobi kesukaan dengan bebas

 Kurangkan radang 

 Kekalkan sendi yang lancar, sihat dan muda

 Memperlahankan penuaan pada sendi anda

 Memberi kelegaan tanpa kesan sampingan yang mudarat

 Anda akan lihat kelegaan ringan 5-7 hari pertama, dan kelegaan penuh 3-6 bulan pertama

SUPPLEMENT GRED FARMASI DENGAN 5 BAHAN ALAMI BERKUALITI

ActivKnee Pro mempunyai 5 bahan yang sukar dijumpai walaupun di Farmasi. Ia rumusan oleh orang Asia untuk tubuh badan orang asia dengan tabiat pemakanan, cuaca dan budaya berbeza. 
 
Ia dikilangkan di Singapura dengan syarat kualiti dan keselamatan yang sangat tinggi dan teliti. Kami boleh berbangga dengan menggunakan hanya bahan mentah yang berkualiti bertaraf antarabangsa.

Formulasi Seimbang Untuk Orang Asia

Supplement yang berkesan ada 2 perkara. Pertama, jenis dan kombinasi bahan yang digunakan. Kedua, kecukupan dos setiap bahan. ActivKnee Pro menitik beratkan kedua faktor ini untuk kesan yang cepat, efektif dan optimal.

cara Rawatan Unik dalam 6 langkah

 
1. Merawat radang
2. Membina semula tulang rawan (cartilage)
3. Menambah cecair pelincir (synovial fluid)
4. Menguatkan otot, ligamen dan tendon yang menyokong lutut
5. Mencegah dari berulang semula
6. Pelambatkan penuaan, dan meremajakan semula

Hanya 2 kapsul sehari

Untuk Osteoarthritis Stage 1
  • Ambil 1 kapsul sehari

Untuk Osteoarthritis Stage 2-3

  • Ambil 2 kapsul sehari

Untuk Osteoarthritis Stage 4

  • Ambil 4 kapsul sehari
Bila sakit sudah mula hilang, kita syorkan makan 1 biji sehari atau bila perlu sahaja supaya tak terbeban dengan kos. 
 
1 botol ada 60 biji kapsul.

5 bahan berkualiti tinggi dan selamat

Glucosamine

Membina semula tulang rawan dan cecair pelincir (Synovial fluid)

Chondroitin

Membina semula tulang rawan dan cecair pelincir (Synovial fluid)

MSM

Mengurangkan radang dan bertindak sebagai pain-killer semulajadi tanpa side effect

Collagen

Menguatkan otot, ligamen dan tendon yang menyokong lutut

Vitamin C

Pelambatkan penuaan dan meremajakan sendi

Dulu Mengengsot, Sekarang Ligat Berjalan

dah boleh berjalan tanpa tongkat

Dah Stage 4 Osteoarthritis, Tapi Serasi

Dah Cuba Macam-Macam Produk, Tapi ActivKnee Pro Juga Yang Berkesan

Lepas 1 Botol Solat Dah Rasa Ringan

Sakit Kurang Dan Lutut Dah Tak Berbunyi Lepas Makan 2 Botol

Dah Tak Perlu Makan Ubat Hospital

Dah Kurang Sakit Walaupun Banyak Buat Kerja

Solat Dah Tak Duduk Kerusi & Dah Tak Payah Pakai Tongkat

Dan Ada Ratusan Lagi Testimoni Lain ....

Cuba Sekarang

Kami pos dulu baru bayar

Beli 2 Percuma 1
RM240

Beli 2 Botol + Dapat 1 Botol Percuma

Disarankan untuk pengguna Osteoarthirits stage 2 ke-atas.

Pos Percuma

Sokongan dan Bantuan

Dapatkan sokongan, dorongan dan motivasi secara peribadi dari penasihat nutrisi kami yang akan susah senang bersama dengan anda.

1 botol
RM120

Sokongan dan Bantuan

Dapatkan sokongan, dorongan dan motivasi secara peribadi dari penasihat nutrisi kami yang akan susah senang bersama dengan anda.

FAQ

ActivKnee Pro adalah solusi 6 langkah yang selesaikan masalah pokok.  Ia diuji secara klinikal dan selamat tanpa kesan sampingan. Ia merawat radang, membina semula tulang rawan, menambah cecair pelincir, menguatkan otot di sekeliling lutut, dan mengelak dari sakit semula. Ini boleh meningkatkan kebebasan bergerak supaya anda boleh menikmati aktiviti harian seperti dulu.

Dalam 1 botol ada 60 kapsul.

Ambil sebelum makan pagi
 
Untuk Osteoarthritis Stage 1
  • Ambil 1 kapsul sehari

Untuk Osteoarthritis Stage 2-3

  • Ambil 2 kapsul sehari

Untuk Osteoarthritis Stage 4

  • Ambil 4 kapsul sehari
Bila sakit sudah mula hilang, kita syorkan makan 1 biji sehari atau bila perlu sahaja supaya tak terbeban dengan kos. 

Ia bergantung pada tahap kesakitan.

Jika tahap 4 atau pernah injection atau pembedahan, disyorkan 4 kapsul sehari.

Jika tahap 2 atau 3 (tak boleh lipat lutut, tapi belum inject atau operate) disyorkan 2 kapsul sehari.

Jika tahap 1, disorkan 1 kapsul sehari.

Sebotol RM120.

Jika beli 2 botol, dapat percuma 1 botol dan pos percuma. (Jumlah 3 botol dengan harga RM240)

Kalau kesakitan tahap 3-4 ia mengambil masa 7-14 hari untuk kurangkan sakit, dan 3-6 bulan untuk membentuk semula tulang rawan dan cecair pelincir.

Jika tahap 1-2, boleh rasa pengurangan sakit dalam 7-14 hari pertama.

Ia tiada steroid atau drugs. Ia berasaskan bahan alami, semulajadi dan tiada kesan sampingan.

ActivKnee Pro mengandungi bahan dari hidupan laut (seafood). Namun melalui proses Hydrolization, kami telah membuang 97% punca alahan.

Jika ada alahan pada seafood, ada kemungkinan 3% akan ada tindakbalas.

Jika anda sedang melakukan dialisis, anda tidak disarankan untuk ambil.

Jika anda baru sahaja lepas stroke juga tidak disarankan.

Ia selamat digunakan walaupun ada penyakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, kanser, dan lain-lain.

Namun anda disyorkan untuk tunjukkan produk ini ke doktor anda, dan minta nasihat profesional daripadanya.

Kami menggunakan 256-bit encryption untuk melindungi maklumat sensitif anda. Ia teknologi sama yang digunakan Shopee, Lazada dan Amazon.

Shopping Cart